avatar Ten blog rowerowy prowadzi budrys86 z miasteczka Gorzów Wielkopolski. Mam przejechane 2112.95 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.25 km/h i się wcale nie chwalę.
fryzuryStatystyki zbiorcze na stronę

Wykres roczny blog rowerowy budrys86.bikestats.pl

Sobotnia "niedzielna" wycieczka.

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 0

Spacerowym tempem po okolicy, wiatr niesamowicie dał się we znaki szczególnie na otwartych przestrzeniach. Dlatego gdzie tylko się dało jechaliśmy lasami, tam niestety konkretne błoto więc prędkość odpowiednia. Gdzieniegdzie jeszcze widać śnieg ale wiosna już przejmuje władzę.

Spotkaliśmy dwóch konkretnych autodrani, jeden z nich:
zajechał jakiś czas temu mi i Remigio drogę za to, że jechaliśmy szosą a nie ścieżką. Dziś ten wielki obrońća prawa zastawił swoim klekotem cały chodnik i ścieżkę. Lustereczko proszę pana poszuka pan sobie na polu 100 metrów dalej.

W Santocku kolejny kretyn S-klasą zastawia cały chodnik, nie mam siły z nim walczyć.